Productpromotie
Productpromotie is gericht op het verkopen van je product of dienst. Je geeft antwoord vragen als ‘Waarom heeft mijn doelgroep dit product nodig?’ of ‘Hoe maak ik gebruik van deze dienst?’.
Wij brengen de kern van jouw verhaal in beeld met informatie die beweegt. Dat doen we met onze diensten en producten, zoals infographics, uitleganimaties en films.
Ons werk gaat echter verder dan dat. Als je een specifiek vraagstuk hebt waarbij informatieontwerp kan helpen, bieden we een op maat gemaakte oplossing in de vorm van een campagne.
Ongeacht je keuze ondersteunen wij je bij het creëren van de best passende visuele content. Dit alles tegen een eerlijke en vaste prijs.
Of je nu op zoek bent naar een oplossing voor marketing, communicatie, HR of consultancy vraagstukken, of een specifiek product nodig hebt voor jouw campagne, bij ons vind je de juiste oplossing voor iedere vraag!
Productpromotie is gericht op het verkopen van je product of dienst. Je geeft antwoord vragen als ‘Waarom heeft mijn doelgroep dit product nodig?’ of ‘Hoe maak ik gebruik van deze dienst?’.
Je merk op de kaart zetten. Naamsbekendheid genereren gaat om bereik en impact. Samen maken we impactvolle content die een breed publiek aanspreekt. De hoofdfocus ligt bij het bouwen van de bekendheid bij je merk. Hierbij kijken we niet alleen naar de identiteit van je merk, maar ook naar het imago wat je wil uitstralen.
Wil je meer bezoekers naar je website trekken? Dat kan natuurlijk. Websitetraffic is een veelvoorkomend doel waar wij menig campagne op baseren. Deze services gaan je daarbij helpen:
Kwalitatieve leads genereren is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Je wil waardevolle potentiële klanten aantrekken. Dit kan op verschillende manieren:
Promoot je events of laat je bezoekers nagenieten. Zo zorg je er voor dat de volgende editie van je evenement succesvol wordt.
Mensen zijn van nature tegen veranderingen, ook al is het ten goede. Daarom is het van belang om bij organisatieverandering tijdig, doeltreffend en begrijpelijk te communiceren.
Instructies over trainingen zijn ideaal te communiceren met video. Dit scheelt je tijd en moeite. Bovendien is het duurzaam en schaalbaar. Dat geldt ook voor volledige videotraining en e-learnings.
Zeker als je een organisatie hebt met meerdere vestigingen en veel medewerkers, is het creatief communiceren van (bedrijfs)updates vaak lastig. Vaak kom je dan uit op maandelijkse mails, die de helt van de ontvangers niet eens opent. Verwerk daarom rapportages in duidelijke infographics en updates te communiceren met video in een bedrijfsjournaal.
Het behoud van je bedrijfscultuur en ervoor zorgen dat het leeft binnen je organisatie vergt uitingen die je cultuur goed uitdragen. Hiervoor bieden we o.a. de volgende opties:
Opvallen in de arbeidsmarkt als werkgever is moeilijk. Visuele uitingen helpen je bij een succesvolle recruitment campagne. Laat daarom meer van je organisatie zien dan enkel wat de vacaturetekst en je website zegt met een:
Het werkgeversimago bouwt zichzelf niet. Je ziet daarom veel organisaties investeren in employer branding. Niet alleen om aantrekkelijk te zijn voor nieuw talent, maar ook om het huidige talent te voorzien van een fijne werkgever en werkomgeving.
Video en infographics helpen bij een goede onboarding van het personeel. Zeker als je met regelmaat nieuwe medewerkers aanneemt helpt het je bij een consistente inwerkmethode die te allen tijde kan worden geraadpleegd.
Instructies over trainingen zijn ideaal te communiceren met video. Dit scheelt je tijd en moeite. Bovendien is het duurzaam en schaalbaar. Dat geldt ook voor volledige videotraining en e-leanrings.
Wij helpen je ideeën, boodschappen en concepten visueel tot leven te brengen. Met methodes als mindmapping en visual thinking, concretiseren we jouw boodschap in een inhoudelijke sessie. Zo ga jij naar huis met een visuele weergave van jouw ideeën.
Wij vertellen jouw merkverhaal door middel van audiovisuele communicatie. We onderzoeken je doelgroep, brengen de merkidentiteit in kaart en geven suggesties voor de best mogelijke visuele campagne. Zo bouwen we samen het verhaal van je merk of de boodschap die je wil vertellen.
Je boodschap overbrengen kan op verschillende manieren. Iedere vorm van content heeft zijn eigen voordelen. We brengen daarom je doelen, doelgroep en middelen in kaart en werken een strategieplan voor je uit met daarin onderbouwd welke (visuele) content je nodig hebt om je doel te behalen.
Een video laten maken is één ding, een video succesvol maken het tweede. Met een video strategie denken we de inzet van je video’s van A tot Z uit. Hierbij houden we rekening met het doel van de video’s. Daarop definiëren we de KPI’s en ontwikkelen we het concept voor je videocampagne. Dit kan voor YouTube of voor social media. Als resultaat ontvang je een video strategie plan op maat, waarmee je direct kan beginnen aan de uitvoering van je campagne(s).
Omschrijf je wensen en krijg op werkdagen binnen het uur reactie.
"*" geeft vereiste velden aan