Human Resources

In de afgelopen 10+ jaren hebben wij specialisme opgebouwd in de HR branche. Meer weten over onze expertise? Bekijk de showreel en neem contact op.

Vrijblijvend advies Ons werk in jouw branche

☝ Bekijk onze showreel voor inspiratie

Icon - Cultuurmanagement

Visuele communicatie voor HR en recruitment

Complexe zaken vragen om duidelijke uitleg. In de Human Resource-branche hebben organisatie de verantwoordelijkheid goed met hun stakeholders te communiceren. Of het nu gaat om het de dagelijkse administratie of het informeren van alle medewerkers over komende veranderingen. Heldere communicatie helpt.

Wat je ook wilt vertellen, wij helpen je graag de wereld wat duidelijker te maken. Cooler Media biedt verschillende opties in design, kwaliteit en lengte van jouw video. Zo past een video of animatie altijd bij jouw organisatie en budget. Onze uitlegexperts adviseren je geheel vrijblijvend over creatie en verspreiding.

Recruitment video’s

GoodLife Foods
Wervingsfilm

Traffic & More
Wervingsfilm

Willems Vastgoedonderhoud
Vacaturevideo Planvormer

Robidus
Bedrijfsvideo

SANS
Wervingsvideo voor de SANS cursussen

CTOUCH
Bedrijfs commercial

Als beste beoordeeld

Christian de Waard - Cooler Media

Christian de Waard
Video Consultant

Vrijblijvend advies?

Neem contact op met Christian voor een vrijblijvend adviesgesprek op +31 (0)76 886 7790 of klik op de knop hieronder om direct een afspraak in te plannen.

Plan afspraak

Veelvoorkomend binnen deze branche

Icon - Werving en selectie

Werving en selectie

Opvallen in de arbeidsmarkt als werkgever is moeilijk. Visuele uitingen helpen je bij een succesvolle recruitment campagne. 

Icon - Evenementen

Verzuim

Alles omtrent het communiceren van strategie en visie. Vaak zie je hier ontwikkelingen uitgelegd over verduurzaming van processen.

Wet- en regelgeving

Van nieuwe proteïne voor het tegengaan van hongersnood door overpopulatie tot de promotie van organisch voedsel om de consumptie verantwoorder te maken.

Icon - Employer branding

Employer branding

Het werkgeversimago bouwt zichzelf niet. Niet alleen om aantrekkelijk te zijn voor nieuw talent, maar ook om het huidige talent te voorzien van een fijne werkgever en werkomgeving.

Icon - Strategie meeting

Interne communicatie

Bij interne communiceren komen vele vraagstukken kijken. Hoe leid je je mensen goed door een fusie heen? Of hoe breng je je personeel op de hoogte van bedrijfsupdates?

Icon - Verandermanagement

Verandermanagement

Mensen zijn van nature tegen veranderingen, ook al is het ten goede. Daarom is het van belang om bij organisatieverandering tijdig, doeltreffend en begrijpelijk te communiceren. 

Waarom
Cooler Media?

  • Voor elk budget de hoogste kwaliteit in beeld & geluid
  • Meer dan 3000 unieke video’s geproduceerd en 13+ jaar ervaring
  • Gratis advies omtrent strategie voor maximaal rendement
  • We zijn flexibel en denken altijd met je mee
  • Meer dan 200 Klanten beoordelen ons met een dikke 9+
  • Vaste prijs zonder verrassingen
  • Super snelle levering mogelijk

Jeroen de Maeyer
Creator of Opportunities Mentorprise

Veelgestelde vragen

Een animatie is binnen HR voor veel verschillende doeleinden inzetbaar. Zo kun je de animatie extern inzetten om ervoor te zorgen dat jouw expertises duidelijk gecommuniceerd worden naar (potentiële) klanten. Daarnaast kun je een animatie ook intern inzetten om je personeel op de hoogte te houden van de nieuwste theorieën en processen.
 

De ideale lengte hangt af van het doel van je video. Doorgaans adviseren we voor uitlegvideo maximaal 75 seconden aan te houden. Dit geldt ook voor een bedrijfsfilm of een video waarin je medewerkers aan het woord laat. Een uitleganimatie presteert daarentegen het beste rond de één minuut.

Nadat de productiefase van je content is afgerond, is het tijd om je animatie (en/of andere visuele uitingen) in te zetten. Hoe je dit het beste doet, hangt af van een aantal dingen, zoals je doelgroep, de bijbehorende kanalen en de periode waarin je campagne voert. In de agricultuur zien we veel seizoensgebonden trends, maar ook duurzamere ontwikkelingen voor langere periodes. Wat je case ook mag zijn, wij geven je strategisch advies. Samen brainstormen we hoe de campagne een succes wordt. Dit werken we uit in een strategieplan die je vervolgens zelf kunt uitvoeren of door onze experts!

De ideale lengte van een uitleganimatie is voor ons 60 seconden. Toch hangt de ideale lengte af van waar je de video wilt plaatsen. Zet je de animatie voornamelijk in als YouTube advertentie, dan is deze over het algemeen van kortere duur dan een uitleganimatie die dient als ondersteuning van een bedrijfspresentatie.

Sinds 2011 is Cooler Media gespecialiseerd in het duidelijk uitleggen van jouw verhaal. Hierdoor hebben we jarenlange ervaring in het schrijven van voice-overteksten en het illustreren van storyboards.Om onze kwaliteit te garanderen, designen wij de animatie van A tot Z zelf. Mocht je al wel een storyboard of voice-overtekst hebben, dan gebruiken wij dit graag ter inspiratie!

Julie van Rooij - Cooler Media

Julie van Rooij - Online Marketer

Christian de Waard - Cooler Media

Christian de Waard - Video Consultant

Helen Berger - Cooler Media

Helen Berger - Creative producer

Daniel Visscher - Cooler Media

Daniël Visscher - Art Director

Wat is jouw informatie-uitdaging?

Laat een bericht achter voor onze experts!

"*" geeft vereiste velden aan

Cooler Media 2023 - Julie (klein)

Julie van Rooij - Online Marketer

Cooler Media 2023 - Christian (klein)

Christian de Waard - Video Consultant

Cooler Media 2023 - Helen (klein)

Helen Berger - Creative producer

Cooler Media 2023 - Daniel (klein)

Daniël Visscher - Art Director

Wat is jouw informatie-uitdaging?

Laat een bericht achter voor onze experts!

"*" geeft vereiste velden aan