Onze acquisitie richt zich op organisaties die positief bijdragen aan de maatschappij.
Waar ben je naar op zoek?
Meest gezocht
Andere zochten naar...
Populaire diensten
Onze populairste diensten en oplossingen
Verantwoord omgaan met je middelen, oog houden op het klimaat en zelf bijdragen aan duurzaamheid: wij doen het elke dag weer.
We investeren in het welzijn van onze medewerkers en delen op eigen kosten onze kennis over onderwerpen die van belang zijn voor de maatschappij in onze maandelijkse AnyStories.
Ons MVO-beleid gaat verder dan elektrisch rijden en niets printen. We ondernemen verantwoord op maatschappelijk, sociaal, duurzaam en ethisch vlak. Zo bieden we al jaren een speciaal tarief voor opdrachten met maatschappelijke relevantie, bijvoorbeeld in de zorgsector. Ook doneren we jaarlijks aan goede doelen of maken we gratis video’s voor belangrijke initiatieven.
AnyStory
Voor onze AnyStories werken we altijd samen met partners met grote maatschappelijke relevantie.
Kleine voetafdruk
We creëren en distribueren bijna volledig digitaal, doordat onze producten volledig digitaal zijn.
Digitale werkwijze
We hanteren een digitale werkwijze door o.a. het zetten van digitale handtekeningen onder contracten.
Groen kantoor
Ons kantoor is groen door o.a. de lampen die automatisch uitgaan, groene stroom en elektrisch rijden.
Goede doelen
Ieder jaar schenken we aan goede doelen en maken we video’s voor stichtingen op onze kosten.
Inclusiviteit
Inclusiviteit is de norm. Dit zie je o.a. terug in de uiterlijke kenmerken van onze animatiekarakters.
Speciale tarieven
We bieden speciale tarieven voor maatschappelijk relevante opdrachten.
Acquisitie
Onze acquisitie richt zich volledig op organisaties die positief bijdragen aan de maatschappij.
Om de wereld begrijpelijker te maken, dient iedereen je boodschap te kunnen begrijpen en je digitale content te kunnen gebruiken op de manier waarop jij het bedoelt. Dat betekent dat digitale informatie toegankelijk moet zijn voor iedereen, met of zonder beperking.
Wij willen dat onze uitlegproducten begrijpelijk zijn voor iedereen. Daarom bieden wij onze klanten de mogelijkheid dat wij hun animatievideo's, (interactieve) infographics, pdf’s, brochures en websites drempelvrij maken. Zo maken we ook voor mensen met een auditieve, cognitieve, visuele of motorische beperking informatie digitaal toegankelijk.
Ontdek de mogelijkheden voor drempelvrij informatie ontwerp voor jouw organisatie of lees meer in onze blog.
Wat ons vooral uniek én maatschappelijk verantwoord maakt? Onze AnyStories! Een in-house project waar ons hele team veel liefde, tijd en toewijding in steekt. Jaarlijks besteden wij zo’n 600 uur aan video’s over onderwerpen die de wereld begrijpelijker maken. Elke opdrachtgever draagt bij aan deze video’s. Werk je met Cooler Media? Dan draag je bij aan een duidelijkere wereld.
We werken hiervoor in 90% van de gevallen met partners (zoals UNESCO, de ESA en andere grote organisaties) die ons van kennis over een specifiek onderwerp voorzien.
Zo creëren we een relevant verhaal en krijgen onze kijkers altijd kloppende en feitelijke informatie, overgebracht vanuit een objectief standpunt
We zijn altijd op zoek naar impactvolle partners, zij geven ons de nodige kennis om er een uniek verhaal te maken. Zo worden alledaagse onderwerpen helder en objectief gecommuniceerd en krijgt het grote publiek de juiste informatie.
Word partnerOns team is de motor van Cooler Media. Daarom investeren wij ook graag in onze mensen met oog op duurzame inzetbaarheid; een principe waarbij de werkgever veel investeert in het optimaliseren van het werkplezier. De focus ligt op de inzetbaarheid, vitaliteit en ontwikkeling van medewerkers. Duurzame inzetbaarheid gaat verder dan één werkgever. Het is de mate waarin een medewerker door zijn of haar gehele loopbaan wil en kan blijven werken.
We geven ons team creatieve vrijheid, we vieren successen, gaan regelmatig met elkaar op pad en maken tijd, budget en ruimte vrij voor persoonlijke ontwikkeling. ‘Work hard, play harder’ is onze mentaliteit. Dit zie je ook terug op de werkvloer. Van stressballetjes, sta-zitbureaus tot wekelijkse borrels en personeelsactiviteiten. Een term die je veel terug ziet komen in employer branding strategieën. Ook wij streven ernaar om de leukste werkgever te zijn van Nederland.
Vertel ons wat jouw uitdaging is en kom direct in contact met de expert die jou het beste kan helpen.
"*" geeft vereiste velden aan