NEDERLANDS OPENLUCHTMUSEUM – DOELSTELLINGEN TOT 2028

Opdrachtgever:
Nederland Openluchtmuseum

Onderwerp:
Doelstelling tot en met 2028

Stijl:
Standaard Animatie – Casual

Taal:
Nederlands

Opdracht:
Het Nederlands Openluchtmuseum is ervan overtuigd dat als wij mensen van en door elkaar leren meer begrip voor elkaar ontstaat. Met deze visie zijn er 6 doelstellingen geformuleerd die gelden tot en met 2028. Benieuwd hoe het museum alle medewerkers meeneemt in dit identiteitstraject? Bekijk de animatie.

De uitvoering.

Het Nederlands Openluchtmuseum koos voor een Standaard Animatie voor de communicatie van de doelstellingen die zij hebben voor de komende jaren. Op deze wijze wordt op een begrijpelijke manier gecommuniceerd met de mederwerkers hoe het Nederlands Openluchtmuseum als organisatie bouwt aan een mooiere toekomst met meer begrip en verbondenheid tussen collega’s, bezoekers en partners.

De animatie is geheel uitgewerkt in onze Casual Stijl. Aangepast aan het kleurenpalet van het Nederlands Openluchtmuseum en met elementen die te zien zijn in het museum zelf, heeft de animatie een persoonlijk tintje gekregen.

Uiteindelijk kan de animatie gebruikt worden voor diverse doeleinden; binnen een video campagne op YouTube, voor een online commercial, op social media en op de website.

Blijf op de hoogte van video marketing ontwikkelingen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het script.

In de zomer van 2020 hebben we opnieuw gekeken naar wie we zijn en waar we als museum voor staan. Gezamenlijk, omdat we willen dat iedereen zich verbonden voelt. Samen dragen we die identiteit uit.

We hebben de overtuiging dat geschiedenis kan verbinden. Door van en over een ander te leren krijgen we meer inzicht in onszelf en begrip voor elkaar.

We hebben daarom tot en met 2028 zes strategische doelstellingen geformuleerd.
Allereerst willen we impact maken. We gaan in dialoog met bezoekers over actuele onderwerpen  en we zoeken samenwerkingen met andere organisaties.

We streven naar inclusiviteit en diversiteit bij publiek, personeel, partners én ons programma.

We gaan voor kwaliteit. We verbeteren wat we hebben.

We kijken naar wat mensen kunnen en waar behoefte aan is. Duurzaamheid staat centraal in onze organisatie in relatie, inhoud en uitvoering.

Als laatste zorgen we voor financiële stabiliteit.

Deze doelstellingen moeten ervoor zorgen dat we als collega’s meer gaan samenwerken, zodat we met z´n allen de juiste richting op gaan.

Samen bouwen we aan een mooie toekomst waarin iedereen kan meedoen.