Sigma Campofrio

Bekijk meer animaties

Opdrachtgever:
Sigma Campofrio

Onderwerp:
Company Profile

Stijl:
Standaard Animatie

Taal:
Nederlands

Opdracht:
Multinational Sigma gaat verder dan worst en vleeswaren. Sigma speelt in op wereldwijde trends en gaat voor een duurzame en innovatieve samenwerking met de consument.

De uitvoering

Campofrio wilde meer bekendheid over de diensten en werkwijzen van Sigma verwerven met een standaard animatie. In deze company profile staat een duurzame en innovatieve samenwerking met de consument centraal. Hoe deze samenwerking in zijn werk gaat is de focus van deze animatie.

Bij de productie van deze animatie is gebruikgemaakt van een van onze vaste stijlen. Iedere scène omvat een duidelijke stap binnen het samenwerkingsproces van Sigma dat als achterliggend doel heeft om in te spelen op wereldwijde trends. Op deze manier bereikt Campofrio met deze company profile video van Sigma het grotere publiek en is de video ideaal om in te zetten op meerdere (online) kanalen.

Op de hoogte blijven van ons nieuwste werk?

Schrijf je in voor de Spotlight en ontvang één keer per maand een e-mail met tips, trends, cases, blogs en onze nieuwste creaties.

Schrijf je in op onze Blogs
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het script

Je kent ons van worst en vleeswaren, maar we doen meer dan alleen vlees. We zijn onderdeel van de multinational Sigma. Sigma levert wereldwijd favoriete lokale producten, voor alle consumenten.

We zijn een bedrijf vol ambitie en willen in Europa de meest innovatieve, duurzame en succesvolle voedselproducent zijn. Dit doen we door te kijken naar wereldwijde trends zoals: health & nutrition, trust & sustainability, convenience, heritage en indulgence. Op basis hiervan ontwikkelen we productinnovaties in co-creatie met consumenten en testen we deze door middel van winkeltests. (*6B) Zo introduceren we alleen succesvolle producten die aansluiten bij de klantbehoeften.

Daarnaast biedt Sigma in de Benelux verschillende productgroepen aan volgens een 2 sporenbeleid, van merken en private label. We leveren onze kwaliteitsgoederen vanuit 6 productielocaties, elk met hun eigen specialisatie. Dit doen we vanuit onze 0 – 50 – 100 ambitie.

We streven naar 0% waste door middel van CO2-minimalisatie en packaging reductie. 50% niet-vlees door groente-vlees combinaties en vegetarische producten. En 100% transparantie in alles wat we doen.

Dit vormt de ideale basis voor een duurzame en innovatieve samenwerking.