Axi – Rebranding

Opdrachtgever:
Axi

Onderwerp:
Rebranding

Stijl:
Maatwerk Animatie

Opdracht:
In 2018 werd AXI versterkt door niet één, maar drie partners! Dat vroeg om een duidelijke en onderscheidende positionering. Met een maatwerk animatie brachten wij de nieuwe positionering tot visuele uiting.

De uitvoering.

Met deze maatwerk animatie, gebaseerd op de huisstijl van AXI, neemt AXI je mee in haar verhaal. Vanaf de start in 1985 tot aan nu, waar drie partners aan het bedrijf worden toegevoegd.

De essentie van deze animatie is om de fusie van AXI met Ground Lion, Elegio en Loqutus te vieren aan de hand van een virtuele cocktailparty. Hierbij wordt het nieuwe logo geïntroduceerd en starten de vier bedrijven samen een nieuw verhaal.

Blijf op de hoogte van video marketing ontwikkelingen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het script.

AXI, Elegio, Ground Lion en LoQutus nemen u mee in een nieuw verhaal.

Sinds 1985 is AXI uitgegroeid tot uw allround strategische IT-partner. AXI werd in november 2018 versterkt door de oplossingen en diensten van Ground Lion, dé referentie op vlak van Adaptive Case Management, LoQutus, het digitale consultancy agency, en Elegio, de expert op het gebied van e-voting.

Het nieuwe AXI staat voor innovatieve en duurzame oplossingen die passen bij uw unieke behoeften. Sinds de krachtenbundeling hebben wij onze werking optimaal op elkaar afgestemd en kunnen wij u nog beter begeleiden in uw digitale transformatie. Dankzij onze future-proof end-to-end oplossingen, uitgebreide inhouse expertise, sterke partnerships en sectorspecifieke aanpak bouwen we als bondgenoot mee aan uw succes.

AXI: Onderbouwd. Duurzaam. Dichtbij.