Augmented Reality

Augmented Reality: een aparte werkelijkheid

Een persoon aan de andere kant van de wereld in jouw kantoor projecteren voor een meeting. Het klinkt als een scène uit Stars Wars. Het kan al en zal steeds vaker gebeuren. Vorige maand hebben we het er al even over gehad. Augmented Reality, kort gezegd AR, creëert een samenstelling van de echte wereld en […]

Virtual Reality - Blog

Magic (Virtual) Reality

Stel je even voor dat je kan toveren. Beter dan Harry P, grootser dan Merlijn de oude tovenaar. Sterker nog, stel je een wereld voor waarin alles mogelijk is, behalve rondlopen… Deze magische technologie heet Virtual Reality. Heb jij al eens een VR bril op je hoofd gehad? En nagedacht over hoe je deze magie […]

Blog - Toekomst animatie: AI

De toekomst van animatie: AI

Artificial Intelligence, Augmented en Virtual Reality. Het klinkt allemaal als iets uit de toekomst, bijna buitenaards. Je hoort er tegenwoordig van alles over. Het gaat de wereld veranderen, mensen vervangen in hun werk en iedereen verslaafd maken aan gamen. Maar wat is het nu precies, hoe kun je deze nieuwe technieken inzetten binnen jouw organisatie? […]

Blog - Jouw videomarketingcampagne van A tot Z

Een videomarketingcampagne in 5 simpele stappen

Wist je dat er een manier is om jouw video aan een nog groter publiek te tonen? Door je video te verspreiden binnen je eigen netwerk en online kanalen bereik je voornamelijk mensen die jou al kennen. Met onderstaande tools en tips verspreid je jouw video gemakkelijk onder een nieuw publiek. Voor een succesvolle videomarketingcampagne, […]

De gouden combinatie voor jouw animatie!

“Doe dan maar een infographic…” horen we te vaak wanneer iemand niet kiest voor een animatie. Maar eigenlijk is dat hetzelfde als een kookwinkel inlopen voor een oven en vertrekken met een pannenset. Met beide kun je koken maar toch is het niet hetzelfde. Wat is precies de functie van een infographic? Hoe gebruik je […]

Kosten en opbrengsten tv vs. online commercial

Onlangs maakte Adidas bekend niet langer tv commercials in te zetten. Dit zorgde voor oproer in marketingland. Want zijn tv commercials dan nog wel zo effectief? Kunnen we beter kiezen voor online adverteren? Wij helderen het één en ander voor je op en duiken in de kosten per view van beiden kanalen. Groot publiek vs. […]

Strategische inzet van Online Video

Volgend jaar bestaat 84% van al het dataverkeer online uit video. Maar hoe zetten de grote (en kleine) jongens hun video’s het beste in? Wat kunnen we verwachten in de toekomst en hoe zorg je dat jij succes behaalt met jouw video? Strategie Bij animatie of film denk je al snel aan promotie van een […]

Geanimeerde gifs in je nieuwsbrief

Dagelijks ontvangen we verschillende nieuwsbrieven. Hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwsbrief gelezen wordt en niet in de prullenbak beland? Geanimeerde GIFs kunnen je hierbij helpen. Wij leggen het voor je uit. BEREIK EEN HOGERE CTR Door een geanimeerde GIF toe te voegen, ervaart de lezer meer plezier. Hij of zij zal getriggerd worden door […]

YouTube – Bumper Advertenties

Google verandert in 2018 haar benadering van YouTube-advertenties. Ze willen meer nadruk leggen op kortere, aantrekkelijkere video’s (Yeaj!). Maar wat betekent dit voor jouw advertenties? Wij leggen het voor je uit. THE DEATH OF UNSKIPPABLE 30 SECOND ADS Vorige week kondigde Google aan meer nadruk te willen gaan leggen op een goede kijkerservaring. Hierbij past […]

2017: Het jaar van de Video Marketing

Dat online video opkomend is, daar kunnen we niet meer omheen. Vloggers zijn de nieuwe popsterren, iedereen weet inmiddels wat ‘viral gaan’ betekent en websites worden massaal versimpeld en verduidelijkt dankzij video. Onderzoek van de State of the Media 2017 toont aan dat 2017 hét jaar van de video marketing wordt. Wil je weten waarom? […]