Q-park – Hoe blijven we het beste parkeerbedrijf?

Opdrachtgever:
Q-park

Onderwerp:

The road forward

Stijl:

Maatwerk Infographic

Opdracht:
De parkeermarkt verandert door trends en ontwikkelingen als elektrische auto’s en autovrije binnensteden, maar hoe zorgt Q-park dat zij het beste parkeerbedrijf blijven? Ze leggen het uit aan de hand van een duidelijke infographic!

De uitvoering.

Om duidelijk te maken hoe Q-park inspeelt op alle actuele veranderingen binnen de branche en welke gevolgen dit heeft voor de parkeerders, kozen zij voor onze maatwerk infographic. Op deze manier wordt in hun eigen huisstijl de stapgewijze strategie visueel duidelijk.

In het design is gekozen voor de huisstijlkleuren van Q-park om herkenbaarheid en merkherinnering te stimuleren bij de lezers. Middels de doeltreffende tekstuele content en relatief simpele graphics wordt de grote hoeveelheid informatie zoveel mogelijk visueel gecommuniceerd.

Zoals bij veel infographics is gekozen voor een staand formaat, omdat dit voor online uitingen een ideale vorm is. Zo is de infographic makkelijk in te zetten op websites, in e-mails of in digitale documenten.