Q-park

Opdrachtgever:
Q-park

Onderwerp:
The road forward

Stijl:
Maatwerk Infographic

Opdracht:
De parkeermarkt verandert door trends en ontwikkelingen als elektrische auto’s en autovrije binnensteden, maar hoe zorgt Q-park dat zij het beste parkeerbedrijf blijven? Ze leggen het uit aan de hand van een duidelijke infographic!

Infographic laten maken?

De uitvoering

Om duidelijk te maken hoe Q-park inspeelt op alle actuele veranderingen binnen de branche en welke gevolgen dit heeft voor de parkeerders, kozen zij voor onze maatwerk infographic. Op deze manier wordt in hun eigen huisstijl de stapgewijze strategie visueel duidelijk.

In het design is gekozen voor de huisstijlkleuren van Q-park om herkenbaarheid en merkherinnering te stimuleren bij de lezers. Middels de doeltreffende tekstuele content en relatief simpele graphics wordt de grote hoeveelheid informatie zoveel mogelijk visueel gecommuniceerd.

Zoals bij veel infographics is gekozen voor een staand formaat, omdat dit voor online uitingen een ideale vorm is. Zo is de infographic makkelijk in te zetten op websites, in e-mails of in digitale documenten.

Op de hoogte blijven van ons nieuwste werk?

Schrijf je in voor de Spotlight en ontvang één keer per maand een e-mail met tips, trends, cases, blogs en onze nieuwste creaties.

Schrijf je in op onze Blogs
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.