CBL – Het Nationaal Preventieakkoord

Opdrachtgever:
Centraal Bureau Levensmiddelenhandel

Onderwerp:
Het Nationaal Preventieakkoord in de supermarkt

Stijl:
Maatwerk Infographic

Opdracht:
Het Nationaal Preventieakkoord is in het leven geroepen om problematisch alcoholgebruik, roken en overgewicht terug te dringen. In een maatwerk infographic lichten zij per thema toe hoe het akkoord voor een terugdrank zorgt.

De uitvoering.

Om het Nationaal Preventieakkoord bondig, doeltreffend en duidelijk te communiceren, is er gekozen voor onze maatwerk infographic. Hierbij wordt per thema de doelstelling en wijze waarop deze wordt bereikt omschreven en gevisualiseerd.

In het design is voor een duidelijke driedeling om de drie thema’s te benadrukken. Door middel van gedetailleerd design en karakters om herkenbare situaties weer te geven en het tekstelement te versterken, wordt de informatie kracht bijgezet zodat deze makkelijk en snel te verwerken is voor de doelgroep.

Deze infographic is ideaal voor online gebruik binnen e-mailmarketing en op belanghebbende websites. Daarbij draagt het staande formaat van de infographic bij aan de mobielvriendelijkheid, waardoor het breed in te zetten is.

COOLER MEDIA

We maken korte, krachtige uitleganimaties en zorgen voor het juiste publiek. Onze animaties en uitlegvideo’s creëren een ‘Aha! moment’ bij de kijker. Maar dat is niet alles: we gebruiken de animatie als online commercial, zodat we ook nieuwe klanten bereiken.

Lees meer →

Emerce 100


Cooler Media - YouTube Certified

Cooler Media

Stationsweg 1-A
4811 AX Breda

+31 (0)76 886 7790
[email protected]dia.nl

© 2011-2020 Cooler Media. Cooler Media is door klanten beoordeeld met een 9,4 / 10 op basis van 161 reviews