BumperAdvertentie.

Cartoon laten maken

Met het adverteren op YouTube kan jouw doelgroep specifiek worden getarget, en dat is nodig als je je bedenkt dat er ieder uur 300 uur aan video content wordt geüpload op het platform. YouTube advertenties inzetten is dan ook bijna onvermijdelijk om onder de aandacht te blijven. En met een bumperadvertentie doe je dit snel, doelgericht én effectief.

Een bumperadvertentie inzetten binnen jouw YouTube campagne? Daar helpen we je graag bij. Bij Cooler Media houden wij ons jaren al bezig met het creëren en inzetten van online video advertenties. Daarom weten wij precies hoe er effectief geadverteerd kan worden met jouw video, met name op YouTube.

Animatie laten maken

ONZE UITLEGANIMATIE
OVER ANIMATIE!

pijl omhoog

H2O marine thumbnail

Client review | H2O Marine

“Cooler Media komt heel snel tot de kern in een korte video en biedt ondersteuning en advies bij het inzetten van de video.”

25.000 views in korte tijd en relevante leads via YouTube. Door de juiste video strategie behaalden H2O Marine & Cooler Media samen een geweldig resultaat. Lukas van de Water (ondernemer) legt uit waarom video zo effectief kan zijn.

beoordeeld met een 9+

Als beste beoordeeld.

logowall video marketing

Blijf op de hoogte van video marketing ontwikkelingen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het productieproces.

Doelen bepalen

Wanneer je besluit bumperadvertenties in te zetten binnen een campagne, die wij mogen dirigeren, beginnen we met een persoonlijke strategiesessie. In deze 2-uur durende meeting, stellen wij voor iedere fase van het See-Think-Do-Care model Key Performance Indicators (KPI’s) op voor zowel lange als korte termijn.

Campagne instellen

Nadat je KPI’s zijn vastgesteld werken wij aan je video strategie plan. Zodra dit akkoord is, je YouTube-kanaal geoptimaliseerd is en de video’s geüpload zijn met maximale kwaliteit, is alles ready to go om online te gaan!

Verspreiden

Let’s go! We begeleiden jouw doelgroep door elke fase van het See-Think-Do-Care model met jouw video’s!

Remarketing

Ons doel is om jouw doelgroep precies op het juiste moment te bereiken met de juiste boodschap. Hiervoor zetten we specifieke content in op basis van de interesses van jouw publiek door middel van remarketing. Deze stap valt samen met de Think- en Do-fase van het model.