Waar ben je naar op zoek?
Meest gezocht
Andere zochten naar...
Populaire diensten
Onze populairste diensten en oplossingen
Samen met Hollandia werken we al sinds 2020 succesvol aan een veiligere werkomgeving.
Spreek de experts Bekijk meer casesHollandia Services is gespecialiseerd in de engineering, fabricage en assemblage van staalconstructies. Om veiligheidsbewustzijn meer onder de aandacht te brengen bij medewerkers sloeg het QHSE-team de handen ineen met Cooler Media. En met succes! Al sinds 2020 werken we samen aan de veiligheidscampagne ‘Veilig denken, doen en tonen!‘.
Inmiddels zijn we al:
een kleurplaat, een uniek Hollandia kaartspel en honderden koffiebekertjes verder.
De campagne start in 2020 met het thema veiligheidsbewustzijn. Met deze animatie wordt Buddy geïntroduceerd als een sympathieke collega die zich goed bewust is van alle veiligheidsrisico’s en anderen daar graag bij helpt.
Ben je benieuwd naar het hele proces achter de veiligheidscampagne? Van stijlontwikkeling tot optimalisaties: wij leggen uit hoe we het doen! Laat je gegevens achter en ontvang de case study direct in je mailbox.
"*" geeft vereiste velden aan
Het eerste jaar van de campagne lag de focus vooral op het veiligheidsbewustzijn van de medewerkers, maar in 2021 was het aan Hollandia om te laten zien welke rol zij hier als werkgever in spelen. In een animatie legt Hollandia uit welke maatregelen zij treffen om de veiligheid van werknemers te garanderen. Ter ondersteuning ontwierpen we verschillende infographics en een toolbox praatplaat onder de slogan “Veiligheid is geen kwestie van geluk, Hollandia werkt hier continue aan”.
Hollandia faciliteert een veilige werkplek, maar het is aan de medewerkers zelf om de plek veilig te houden. In deze fase is er gekozen voor een film waarin de medewerkers aan het woord komen over veilig werken.
Ook hebben we verschillende posters ontworpen met daarop een kort stripverhaal. Zo worden herkenbare situaties op een begrijpelijke manier uitgebeeld.
Bekijk de ervaring van SHE-Officers Frank en Marciano van Hollandia Industrial 👉
Lars Weijers
Accountmanager
Neem contact op met Lars voor een vrijblijvend adviesgesprek op +31 (0)76 886 7790 of klik op de knop hieronder om direct een afspraak in te plannen.
Plan afspraakSamen met onze klanten maken we veiligheid bespreekbaar op een informatieve én leuke manier. Met de inzet van veiligheidsvideo's, animatie, film, design, kleurplaten, kaartspellen, koffiebekers, sleutelhangers en nog veel meer andere visuele middelen dragen we bij aan de werkveiligheid en voorkomen we ongevallen op de werkvloer. Daar zijn we trots op!
Hollandia Industrial
Animatie, film, design, creatie veiligheidsmascotte, style guide, kaartspel en meer
Samen met Hollandia werken we sinds 2020 aan de veiligheidscampagne ‘Veilig denken, doen en tonen!’ om veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie te vergroten. Met de introductie van veiligheidsmascotte Buddy en de inzet van zowel online als offline communicatiemiddelen brengen we veilig werken onder de aandacht bij medewerkers en hun naasten.
Lees meer over deze case Of praat met de art directorBallast Nedam Industriebouw
Animatie, film, design, creatie veiligheidsmascotte, kalender, social posts en meer
In de veiligheidscampagne van Ballast Nedam Industriebouw staat er ieder kwartaal een ander veiligheidsthema centraal. Met Bas Ballast in de hoofdrol maken we veiligheid bespreekbaar. Zo geven we uitleg over de life saving rules, zorgen we dat elkaar aanspreken gemakkelijker wordt en delen alles over handveiligheid.
Lees meer over deze case Of praat met de art directorHelloFresh
Animatie, design, creatie veiligheidsmascotte, style guide en meer
Door de snelle groei van maaltijdbezorgingsdienst HelloFresh ontstond er een grote uitdaging: het waarborgen van veiligheid op de werkvloer. Met een visuele 'Hello safety' campagne brengen we samen met Larry the Lime veilig werken in het magazijn en werkveiligheid in de logistieke hub onder de aandacht.
Lees meer over deze case Of praat met de art directorVB Groep
Animatie
Veiligheid op de bouwplaats is belangrijk voor medewerkers, maar ook voor bewoners en omwonenden. Met animatie informeert VB Groep juist deze mensen over de mogelijke risico’s op het gebied van veiligheid. De animatievideo wordt getoond op bewonersavonden, zodat ook zij kunnen bijdragen aan het waarborgen van de veiligheid.
Lees meer over deze case Of praat met de art directorRWE
Animatie zonder voice-over
Energieproducent RWE streeft naar een veilige werkplek zonder bedrijfsincidenten. Binnen de campagne Mission Zero wordt onder andere animatie gebruikt om medewerkers te informeren over de 12 Life Saving Rules. Zelfs zonder voice-over wordt duidelijk en eenvoudig uitgelegd wat deze levensreddende regels inhouden.
Lees meer over deze case Of praat met de art directorBenieuwd naar alle visuele middelen die we in kunnen zetten om veilig werken bespreekbaar te maken binnen jouw organisatie? Bekijk dan onze toolbox voor jouw veiligheidsprogramma.
Leg je vraagstuk voor aan onze experts en krijg direct inzicht in de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
"*" geeft vereiste velden aan
Lars Weijers
Accountmanager
lars@coolermedia.nl
+31768867790
Daniël Visscher
Art Director
daniel@coolermedia.nl