Categorie archieven: Online marketing

Kosten online adverteren vs. tv reclame in 2024

Voor het zevende jaar op rij duiken wij in de kosten van online adverteren met video en op tv. Want wat is nou voordeliger: een tv reclame of toch een online advertentie? De kosten van reclame maken zijn opgebouwd uit twee onderdelen: De productie van de reclamevideo; De zendtijd die je inkoopt bij een televisiezender […]

Meer YouTube views door video optimalisatie (VSEO)

Steeds meer zoekopdrachten op Google en andere zoekmachines zijn gefocust op video. ‘Hoe maak ik dit recept klaar?’,  ‘ Wat zijn de nieuwste modetrends?’ of ‘Hoe werkt dit elektronische apparaat?’ Vragen als deze worden steeds vaker beantwoord met een duidelijke uitlegvideo. Om te zorgen dat kijkers jouw video vinden, is video optimalisatie voor YouTube en […]

5 Video SEO trends voor 2022

Zoals elk jaar, helpen wij je een handje met de voorbereiding op komend jaar. Wel zo handig, want wat kun je verwachten op het gebied video? Nou, vooral veel SEO kansen! Daar duiken we wat dieper in. Voor video zijn er namelijk belangrijke ontwikkelen om je organische zoekresultaten naar een hoger niveau te tillen. En […]

Conversion Rate Optimization met Video

Veel marketeers houden zich bezig met het genereren van meer verkeer naar de website. Want meer traffic levert meer leads op, toch? Nou, niet altijd. Het genereren van traffic is één ding, maar de beïnvloeding van het gedrag van je websitebezoekers om hen een actie te laten verrichten is het tweede. Door middel van conversion […]

Evergreen content: wat is het en waarom is het relevant?

Jaren na het delen van een stuk content nog steeds bezoekers naar je website trekken? Dat kan! Met evergreen content biedt jij jarenlang waardevolle informatie aan je websitebezoekers én versterkt je je SEO positie. In deze blog geven we antwoord op de vragen wat evergreen content is, wat de voordelen zijn, hoe het kan bijdragen […]

Click through rate verhogen met deze 6 tips

Marketeers hebben het constant over de Click Through Rate (CTR), maar wat betekent dit? En waarom is dit zo belangrijk voor zoekmachinemarketing? Enkel een goede en mooie website is niet voldoende voor meer bezoekers. De sleutel? Het verhogen van je CTR! Wij geven je 6 tips. Wat is CTR? Allereerst hebben we even wat op […]

Werk slimmer, niet harder: 5 tips voor video content recycling

Door te investeren in video content marketing, zorg je ervoor dat je online goed vindbaar bent. Toch vereist het maken van goede video content meestal veel tijd, geld en energie. En dan komt nog het ergste: vaak wordt dit soort content slechts één keer gebruikt! Dit vinden wij natuurlijk super zonde, want waarom zou je […]

5 content marketing trends voor 2021

Afgelopen jaar was op z’n zachts gezegd een wervelwind voor bedrijven. Bedrijven ontwikkelden van de een op de andere dag een beleid om alles vanuit huis te doen. Van het verkopen van producten en het onderhouden van volledig digitale klantrelaties. De manier waarop bedrijven zaken doen en communiceren met hun publiek is extreem veranderd. Welke lessen […]

Broad match modifier verdwijnt: 4 tips om je campagnes aan te passen

Als je campagnes lopen via Google Ads dan heb je in februari waarschijnlijk een e-mail ontvangen van Google over het verdwijnen van de Broad Match Modifier (BMM) in juli 2021. Een belangrijke update die gevolgen heeft voor alle adverteerders en hun campagnes. Maar waarom verwijdert Google het eigenlijk? Wat is het alternatief en hoe bereid […]

Zo zet je account-based marketing in

Het aanspreken van je doelgroep is vaak een grote uitdaging voor organisaties. Proberen iedereen aan te spreken leidt er uiteindelijk toe dat je niemand écht aanspreekt. Niemand wordt namelijk enthousiast van een neutraal verkooppraatje. Consumenten zien graag berichten die zijn afgestemd op hun persoonlijke behoeften en voorkeuren. Met account-based marketing geef je klanten het gevoel […]