Lees hier alles over online marketing
De toekomst van content creatie met AI: wat kunnen we verwachten?
/Leestijd: 8 min in Content marketing, Online marketing /door Julie van RooijKunstmatige intelligentie (AI) is een van de meest spannende en snel evoluerende technologieën van onze tijd. Met toepassingen die variëren van autonome voertuigen en slimme assistenten tot geavanceerde cyberbeveiliging en het creëren van unieke content, biedt AI ons de mogelijkheid om complexe problemen aan te pakken op een manier die eerder onmogelijk was. Wij zijn […]
Zo zet je visuele content in voor je veiligheidscampagne
/Leestijd: 6 min in Video Marketing, Content marketing, Online marketing /door Emma Smeulders(Q)HSE, oftewel (Quality), Health, Safety & Environment. Een belangrijk thema binnen organisaties gericht op de industrie, bouw, techniek en vastgoed. Via veiligheidscampagnes stimuleren QHSE-teams veiligheid op de werkvloer. Ieder jaar spenderen zij dan ook veel aandacht aan veiligheidscampagnes. Sterker nog, duidelijke regelgeving en communicatie hieromheen is verplicht. In veel gevallen wordt hier zowel offline als […]
Kosten online adverteren vs. tv reclame in 2022
/Leestijd: 23 min in Video Marketing, Video Advertising, Uitlegfilm, Online marketing /door Julie van RooijVoor het zesde jaar op rij duiken wij in de kosten van online adverteren met video en op tv. Want wat is nou voordeliger: een tv reclame of toch een online advertentie? De kosten van reclame maken zijn opgebouwd uit twee onderdelen: de productie van de reclamevideo; de zendtijd die je inkoopt bij een televisiezender […]
Meer YouTube views door video optimalisatie (VSEO)
/Leestijd: 8 min in SEO, Video Marketing, Online marketing /door Emma SmeuldersSteeds meer zoekopdrachten op Google en andere zoekmachines zijn gefocust op video. ‘Hoe maak ik dit recept klaar?’, ‘ Wat zijn de nieuwste modetrends?’ of ‘Hoe werkt dit elektronische apparaat?’ Vragen als deze worden steeds vaker beantwoord met een duidelijke uitlegvideo. Om te zorgen dat kijkers jouw video vinden, is video optimalisatie voor YouTube en […]
5 Video SEO trends voor 2022
/Leestijd: 8 min in Trends, SEO, Video Marketing, Online marketing /door Emma SmeuldersZoals elk jaar, helpen wij je een handje met de voorbereiding op komend jaar. Wel zo handig, want wat kun je verwachten op het gebied video? Nou, vooral veel SEO kansen! Daar duiken we wat dieper in. Voor video zijn er namelijk belangrijke ontwikkelen om je organische zoekresultaten naar een hoger niveau te tillen. En […]
Conversion Rate Optimization met Video
/Leestijd: 9 min in SEA, Website, Video Marketing, Online marketing /door Emma SmeuldersVeel marketeers houden zich bezig met het genereren van meer verkeer naar de website. Want meer traffic levert meer leads op, toch? Nou, niet altijd. Het genereren van traffic is één ding, maar de beïnvloeding van het gedrag van je websitebezoekers om hen een actie te laten verrichten is het tweede. Door middel van conversion […]
Evergreen content: wat is het en waarom is het relevant?
/Leestijd: 8 min in Content marketing, Online marketing /door Julie van RooijJaren na het delen van een stuk content nog steeds bezoekers naar je website trekken? Dat kan! Met evergreen content biedt jij jarenlang waardevolle informatie aan je websitebezoekers én versterkt je je SEO positie. In deze blog geven we antwoord op de vragen wat evergreen content is, wat de voordelen zijn, hoe het kan bijdragen […]
Kosten tv reclame vs. online adverteren in 2021
/Leestijd: 21 min in SEA, Video Advertising, Video Marketing, Uitlegfilm /door Emma SmeuldersNadat we in 2017 de kosten van een tv commercial vergeleken met die van een online commercial, konden we begin 2020 niet achterblijven met al die ontwikkelingen in ons kijkgedrag! En dat is nu – anderhalf jaar later – weer het geval. Corona deed wat met het kijkgedrag en het online gedrag van ons mensen. […]
Click through rate verhogen met deze 6 tips
/Leestijd: 6 min in SEO, Online marketing /door Julie van RooijMarketeers hebben het constant over de Click Through Rate (CTR), maar wat betekent dit? En waarom is dit zo belangrijk voor zoekmachinemarketing? Enkel een goede en mooie website is niet voldoende voor meer bezoekers. De sleutel? Het verhogen van je CTR! Wij geven je 6 tips. Wat is CTR? Allereerst hebben we even wat op […]
Werk slimmer, niet harder: 5 tips voor video content recycling
/Leestijd: 6 min in Content marketing, Online marketing /door Julie van RooijDoor te investeren in video content marketing, zorg je ervoor dat je online goed vindbaar bent. Toch vereist het maken van goede video content meestal veel tijd, geld en energie. En dan komt nog het ergste: vaak wordt dit soort content slechts één keer gebruikt! Dit vinden wij natuurlijk super zonde, want waarom zou je […]