Categorie archieven: E-mailmarketing

10 Tips voor een goede nieuwsbrief

Je bent lekker aan het online shoppen en er popt een scherm op met ‘Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je bestelling.’ Veel van ons doen dat, want korting! Maar voor die ene keer korting, zit je nu opgescheept met meerdere van die webshop. Nieuwsbrieven: je mailbox zit er vol […]

6 digitale tips voor video in e-mail

We worden dagelijks overladen met online nieuwsbrieven. Naast gewilde kortingscodes, delen veel bedrijven nieuwsbrieven om mensen op de hoogte te houden van (jawel) nieuws en belangrijke ontwikkelingen. Door video in e-mail te gebruiken, zorg je ervoor dat dit soort mailingen opvallen en dus sneller geopend en gelezen worden. Video in e-mail zorgt namelijk voor een […]

Is e-mail marketing nog waardevol?

Dagelijks worden er meer dan 250 miljard mailtjes verstuurd. Vind je dat al veel? Bedenk dan dat dit aantal blijft stijgen tot wel 333 miljard e-mails in 2022! E-mail is nog steeds onmisbaar in veel organisaties. Niet alleen als communicatiemiddel, maar ook als strategie voor marketing en sales. Toch wordt e-mail marketing steeds vaker gedowngrade. […]