Adverteren op YouTube.

Video Marketing laten maken

Wist jij dat er op YouTube elk uur voor ongeveer 300 uur aan content wordt geüpload? Hierdoor wordt het steeds lastiger om op te vallen met online video. Door middel van het adverteren op YouTube kan jouw doelgroep specifiek worden getarget. Daarnaast zijn alle resultaten van je campagne compleet meetbaar. Hierdoor weet je precies wat werkt en niet werkt!

Vanzelfsprekend kost het adverteren op YouTube geld. Hierom is het belangrijk dat jouw budget op een verstandige manier ingezet wordt. Bij Cooler Media houden wij ons jaren al bezig met het opzetten van online video advertenties. Daarom weten wij precies hoe er effectief geadverteerd kan worden met jouw video.

Video Strategie Plan laten maken

WAAROM ADVERTEREN OP
YOUTUBE?

Video in iedere fase van de customer journey.

SEE

Het eerste contactmoment met je beoogde klant, waarin je met video de aandacht trekt en bekendheid creëert. Hierbij wordt ingespeeld op merkherkenning.

Video voor See-fase

THINK

Het tweede contactmoment met de klant, waarin zij jouw product of dienst overwegen. In deze fase stimuleer je de behoefte aan wat jij de klant biedt.

Video voor do-fase

DO

De klant is overtuigd en is klaar om over te gaan tot actie. In deze fase stimuleert video de aankoop van een product of andere conversies, zoals een offerteaanvraag.

H2O Marine.

Client review | H2O Marine

“Cooler Media komt heel snel tot de kern in een korte video en biedt ondersteuning en advies bij het inzetten van de video.”

25.000 views in korte tijd en relevante leads via YouTube. Door de juiste video strategie behaalden H2O Marine & Cooler Media samen een geweldig resultaat. Lukas van de Water (ondernemer) legt uit waarom video zo effectief kan zijn.

Als beste beoordeeld.

logowall toerisme logowall video marketing

Blijf op de hoogte van video marketing ontwikkelingen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

HET ADVERTENTIEPROCES OP YOUTUBE.

Doelen bepalen

Tijdens een strategiesessie bepalen we wat jouw doelen zijn. Deze duurt ongeveer 2 uur. Daarbij stellen wij voor elke fase binnen het See-Think-Do-Care model, Key Performance Indicators op voor de lange en korte termijn.

Campagne instellen

We zorgen ervoor dat alles ready to go is. Je YouTube-kanaal is geoptimaliseerd, de video’s zijn geüpload met maximale kwaliteit en de video strategie is opgezet.

Verspreiden

And of we go! Tijdens deze stap begeleiden we jouw doelgroep gestructureerd door elke fase van het See-Think-Do-Care model heen.

Remarketing

We willen er natuurlijk voor zorgen dat we jouw doelgroep precies op het juiste moment bereiken. Daarom zetten we specifieke content in door middel van remarketing, gebasseerd op de interesses van de klant. Daarnaast valt deze stap samen met de Think- en Do-fase van het model.