PROFESSIONEEL FILMPJE LATEN MAKEN.

Corporate Video laten maken

Een professioneel filmpje laten maken? Goed plan! Professionele video’s zijn voor meerdere doeleinden te gebruiken. Denk aan het werven van nieuwe klanten, betere recruitment en het creëren van brand awareness. De mogelijkheden zijn eindeloos en in combinatie met ons video marketing pakket haal jij alles uit een professioneel filmpje!

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Vraag om vrijblijvend advies bij een van onze uitlegexperts.

Uitlegvideo laten maken

WAAROM EEN PROFESSIONEEL
FILMPJE LATEN MAKEN?

Klanten beoordelen ons.

HET PROFESSIONEEL FILMPJE PRODUCTIEPROCES.

Script

In de eerste fase, nadat je jouw gewenste filmstijl hebt bepaald, plannen we een dag in voor een gezamenlijke inhoudelijke sessie, ook wel de ‘Magic Meeting’. Tijdens deze meeting vertel jij ons jouw verhaal en stellen wij je doelgerichte vragen. Zo krijgen we samen scherp wat je in je promotiefilmpje wilt communiceren. We brengen jouw idee helder in kaart en zetten dit idee ter plekke om in een script. 

Productie

Vervolgens werken we het script voor jouw professionele film verder uit. Zodra jij hier goedkeuring voor geeft, plannen we de draaidag(en) in. Time for action! Een filmcrew gaat naar de gewenste locatie om daar genoeg goede beelden te schieten voor een écht professioneel filmpje.

Post-Productie

Uit alle geschoten beelden wordt een zorgvuldige selectie gemaakt. Vervolgens gaan we aan de slag met het editen van je video. Hierbij komen zaken als kleurcorrectie en sounddesign. Zo zorgen we ervoor dat jouw professionele filmpje een filmisch effect krijgt. Zodra de perfecte sfeer is gecreëerd, is jouw professioneel filmpje klaar om gedeeld te worden!

Verspreiding

Wat je marketingdoelen ook mogen zijn, strategische video marketing en jouw professionele filmpje is een gouden combi! Wij hebben alle kennis en ervaring in huis om jou te voorzien van een tot in de puntjes uitgedacht video strategie plan. In deze optionele fase verspreiden we jouw professionele video onder de juiste doelgroep via de meest geschikte kanalen.