Raad voor Rechtsbijstand – Jaaroverzicht 2018

Stijl:
Standaard Infographic

Opdracht:
De weg naar integraal werken kende velen stappen voor het RvR. Om dit visueel in één jaaroverzicht weer te geven, creëerden wij voor RvR een gedetailleerde infographic in een van onze standaard stijlen!

De uitvoering.

Visualisatie van procesgerichte informatie is de ultieme kracht van infographics. Raad voor Rechtsbijstand (RvR) ondervond hetzelfde en communiceerde het jaaroverzicht van 2018 in een statische infographic. Zo kunnen zij makkelijk en begrijpelijk in een visueel geheel de stappen naar het integraal werken overzichtelijk maken en het belang van het aandeel van medewerkers in het maken van keuzes benadrukken.

De bovenste laag van de infographic bevat een knipoog naar het sluiten van filialen en het verder bouwen op de beste locaties voor RvR. Daarbij is in het design voor een duidelijke indeling gekozen met daarin het pad om de weg naar integraal werken te visualiseren.

Hierbij start het bij het onderzoeken van de case op basis van vijf thema’s, omvat de volgende stap het oplossen van knelpunten met betrekking tot de huisvesting van hun filialen en de commissies en wordt de infographic afgesloten met een call to action.

Hier de korte call-to-action, nu via een block

Infographic laten maken?

Neem contact op voor gratis advies, we komen binnen een uur bij je terug.