Jaarbeurs – Ergernissen vervelend gedrag

Opdrachtgever:
Jaarbeurs

Onderwerp:
Ergernissen vervelend gedrag

Stijl:
Standaard Infographic

Opdracht: 
Voor de Motorbeurs in Utrecht vroeg de organisatie Jaarbeurs om de meest voorkomende ergenissen van motorrijders op een rijtje te zetten. Middels een standaard infographic krijgen de beursgangers de top 5 ergenissen gecommuniceerd.

De uitvoering.

Om het Nationaal Preventieakkoord bondig, doeltreffend en duidelijk te communiceren, is er gekozen voor onze maatwerk infographic. Hierbij wordt per thema de doelstelling en wijze waarop deze wordt bereikt omschreven en gevisualiseerd.

In het design is gekozen om middels details een kleurrijke illustraties de tekst te verrijken, bijvoorbeeld met de olievlekken en het motorwieltje. Met een vleugje humor worden de karakters op luchtige wijze gevisualiseerd in herkenbare situaties, zodat het algehele plaatje simpel en vermakelijk is om te consumeren voor je doelgroep.

De infographic loopt wat langer door, waardoor het geen standaard formaat heeft, maar wel super effectief is voor online gebruik. Vooral binnen e-mailmarketing, als visuele ondersteuning op de website en in de vorm van zoekmachine ads. Ondanks dat de infographic een lengte heeft, draagt het staande formaat ook bij aan de mobielvriendelijkheid wanneer je het online inzet.

COOLER MEDIA

We maken korte, krachtige uitleganimaties en zorgen voor het juiste publiek. Onze animaties en uitlegvideo’s creëren een ‘Aha! moment’ bij de kijker. Maar dat is niet alles: we gebruiken de animatie als online commercial, zodat we ook nieuwe klanten bereiken.

Lees meer →

Emerce 100


Cooler Media - YouTube Certified

Cooler Media

Stationsweg 1-A
4811 AX Breda

+31 (0)76 886 7790
[email protected]

© 2011-2020 Cooler Media. Cooler Media is door klanten beoordeeld met een 9,4 / 10 op basis van 161 reviews