Je kent ons van worst en vleeswaren, maar we doen meer dan alleen vlees. We zijn onderdeel van de multinational Sigma. Sigma levert wereldwijd favoriete lokale producten, voor alle consumenten.
We zijn een bedrijf vol ambitie en willen in Europa de meest innovatieve, duurzame en succesvolle voedselproducent zijn. Dit doen we door te kijken naar wereldwijde trends zoals: health & nutrition, trust & sustainability, convenience, heritage en indulgence. Op basis hiervan ontwikkelen we productinnovaties in co-creatie met consumenten en testen we deze door middel van winkeltests. (*6B) Zo introduceren we alleen succesvolle producten die aansluiten bij de klantbehoeften.
Daarnaast biedt Sigma in de Benelux verschillende productgroepen aan volgens een 2 sporenbeleid, van merken en private label. We leveren onze kwaliteitsgoederen vanuit 6 productielocaties, elk met hun eigen specialisatie. Dit doen we vanuit onze 0 – 50 – 100 ambitie.
We streven naar 0% waste door middel van CO2-minimalisatie en packaging reductie. 50% niet-vlees door groente-vlees combinaties en vegetarische producten. En 100% transparantie in alles wat we doen.
Dit vormt de ideale basis voor een duurzame en innovatieve samenwerking.